Imprimaţi/Salvați

Politică de Confidențialitate pentru Parteneri de afaceri

Această declarație de confidențialitate se aplică Revigo.ro Calimanesti, Valcea,Romania ( “Revigo.ro” sau “noi” sau în continuare “nostru”). Descrie modul în care Revigo.ro colectează și procesează date personale despre furnizori de Servicii potențiali, existenți sau foști și alți parteneri de afaceri. Prin urmare, această declarație de confidențialitate se aplică datelor personale ale proprietarilor, angajaților, reprezentanților sau a altor persoane care acționează în numele unui furnizor de Servicii sau de alți parteneri de afaceri (Furnizori de Servicii, alți parteneri de afaceri și persoanele afiliate sunt în continuare, împreună sau individual, denumite în continuare „Parteneri de Afaceri sau “voi”). Un Partener de Afaceri, în sensul acestei declarații de confidențialitate poate fi un Furnizor de Călătorie (inclusiv furnizorul de cazare, SPA, tratament balnear, etc.), parteneri de afaceri care facilitează rezervări prin intermediul website-urilor și sau a aplicațiilor lor sau prin alte mijloace, inclusiv agenții de turism, furnizori terți și alți parteneri de afaceri care mențin o relație de afaceri cu Revigo.ro. Pentru a înțelege mai bine ce înțelegem prin “Servicii”, “Furnizor de Servicii” și “Rezervare de Servicii”, citiți Termenii și condițiile Revigo.ro.

Consultați Declarația de confidențialitate și cookie separată, care descrie (i) modul în care Revigo.ro procesează datele personale colectate despre clienții care utilizează serviciul Revigo.ro pentru a găsi și a rezerva un Servicii și (ii) cum Revigo.ro utilizează cookie-uri pe website-urile și în aplicațiile destinate clienților. Companiile care utilizează serviciile Revigo.ro Bussines pentru efectuarea de rezervări de Servicii de către angajații lor se supun acestei Declarații de Confidențialitate și cookie pentru clienți.

Citiți aici informații despre cum Revigo.ro folosește cookie-uri.

Colectare de date

Datele personale colectate de Revigo.ro în ceea ce privește Partenerii de Afaceri depind de contextul relației de afaceri și de interacțiunea cu Revigo.ro, de alegerile făcute de un Partener de Afaceri și de produsele, serviciile și funcțiile utilizate. Datele personale pe care Revigo.ro le colectează despre un Partener de Afaceri pot include următoarele – în funcție de situația specifică, nu toate datele următoare pot fi considerate date personale, deoarece acestea se referă la o afacere în loc de o persoană fizică:

Date personale furnizate de dumneavoastră.

  • Date de contact

Colectăm datele de contact ale unui Partener de Afaceri, cum ar fi numele și prenumele, data nașterii (după caz), e-mailul și adresa companiei, numărul de telefon și fax.

  • Date financiare

Colectăm datele necesare pentru plată, inclusiv în scopuri de facturare, cum ar fi detaliile dumneavoastră bancare: numărul contului bancar, codul TVA, notele de credit.

  • Date de verificare

În cadrul procesului de înregistrare, Revigo.ro poate cere Partenerului de Afaceri (sau reprezentanților săi) să furnizeze o copie a cardului de identitate sau a pașaportului, o fotografie, un videoclip sau alte informații relevante pentru a verifica autenticitatea Partenerului de Afaceri.

  • Altele

Când comunicați cu Revigo.ro, Revigo.ro colectează și procesează comunicațiile. În timpul convorbirilor cu centrul de asistență pentru clienți, se poate efectua o ascultare în direct sau pot fi înregistrate apeluri în scopul controlului calității și în scopul instruirii, care includ utilizarea înregistrărilor pentru rezolvarea reclamațiilor și detectarea fraudei. Înregistrările sunt păstrate pentru o perioadă limitată de timp și sunt șterse automat, cu excepția cazului în care există un interes legitim ca Revigo.ro să păstreze o astfel de înregistrare pentru o perioadă mai lungă, inclusiv pentru investigarea fraudelor și în scopuri legale.

Alte informații pe care le colectăm automat.

Atunci când utilizați serviciile online ale Revigo.ro, cum ar fi formularul de înregistrare online, un cont de utilizator online (ex. extranet sau centrul pentru parteneri), Revigo.ro colectează, de asemenea, automat informații, dintre care unele pot fi date cu caracter personal. Acestea includ date precum setări de limbă, adresa IP, locația, setările dispozitivului, sistemul de operare al dispozitivului, informațiile de autentificare, ora utilizării, adresa URL solicitată, raportul de stare, agentul utilizator (informații despre versiunea browserului), sistemul de operare, rezultat (vizitator sau cumpărător), istoricul navigării, ID-ul de rezervare al utilizatorului și tipul de date vizualizate.

Prin distribuirea datelor personale ale altor persoane în legătură cu afacerea dumneavoastră (de exemplu, membrii personalului dumneavoastră), confirmați că acești indivizi au fost informați cu privire la utilizarea datelor lor personale de către Revigo.ro în conformitate cu această Declarație de confidențialitate și că și-au dat consimțământul necesar.

Alte informații pe care le primim din alte surse

  • Informații despre insolvență

În cazuri de insolvență, Revigo.ro poate primi informații de la administratorii insolvenței, de la tribunal sau de la alte autorități publice, în legătură cu un Partener de Afaceri.

  • Date referitoare la cererile autorităților responsabile cu aplicarea legii și ale autorităților fiscale

Autoritățile de aplicare a legii sau fiscale pot contacta Revigo.ro cu informații suplimentare despre Partenerii de Afaceri în cazul în care sunt subiect al unei investigații.

  • Detectarea fraudelor

În anumite situații și în conformitate cu legislația aplicabilă, este posibil ca Revigo.ro să colecteze date prin intermediul unor surse terțe pentru detectarea și prevenirea fraudelor.

În scop de procesare

Revigo.ro folosește informațiile descrise mai sus ale Partenerilor de afaceri, dintre care unele pot fi date personale, în următoarele scopuri:

  1. Înregistrarea și administrarea contului

Revigo.ro folosește detaliile contului, datele financiare și datele de contact pentru înregistrarea pe Revigo.ro, inclusiv cu scopuri de verificare, pentru a gestiona relația de afaceri cu Partenerul de Afaceri.

  1. Serviciul clienți

utilizează informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a vă oferi servicii de asistență, cum ar fi răspunsul la solicitările, întrebările și preocupările Partenerilor de Afaceri.

  1. Alte activități, inclusiv marketing

Dacă un Partener de Afaceri utilizează o facilitate de înregistrare online și nu a finalizat înregistrarea, Revigo.ro poate trimite un memento pentru a continua înregistrarea. Noi credem că acest serviciu suplimentar este util Partenerilor de afaceri (viitori), deoarece permite continuarea înregistrării, fără a fi nevoie să completeze toate detaliile de înregistrare de la zero. Revigo.ro Poate să invite Partenerii de afaceri să participe la și să găzduiască evenimente despre care Revigo.ro crede ca ar putea fi relevante pentru un Partener de Afaceri sau va folosi datele personale pentru a oferi și de a găzdui forumuri on-line pentru a permite Partenerilor de Afaceri să găsească răspunsuri la întrebări frecvente cu privire la utilizarea serviciilor Revigo.ro și la oferirea produselor și serviciilor lor. Revigo.ro utilizează date cu caracter personal, cum ar fi datele de contact, pentru a informa, de asemenea, cu privire la actualizări de sistem / produs, pentru a trimite newsletter-uri Revigo.ro, pentru a invita un Partener de Afaceri să participe la programe de recomandare sau concursuri sau pentru alte comunicări de marketing. Când folosim datele personale pentru mesajele de marketing direct în format electronic, Revigo.ro va include un link pentru dezabonare.

  1. Instrumente de mesagerie

Revigo.ro poate oferi anumitor Parteneri de Afaceri diferite modalități de a comunica cu oaspeții săi. Partenerii de afaceri pot contacta Revigo.ro pentru a transmite informații sau întrebări despre rezervări oaspeților sau să comunice prin utilizarea de ex. a unor e-mailuri alias, care includ întotdeauna Revigo.ro ca destinatar. Revigo.ro poate accesa comunicații și poate să utilizeze sisteme automate pentru a examina, a scana și a analiza comunicațiile în scopuri de securitate; prevenirea fraudei; respectarea cerințelor legale și de reglementare; investigații privind abateri potențiale; dezvoltarea și îmbunătățirea produselor; cercetare; implicarea clienților, inclusiv pentru a oferi oaspeților informații și oferte despre care credem că i-ar putea interesa; și asistență pentru clienți sau suport tehnic. Vă rugăm să rețineți că toate comunicările trimise sau primite folosind instrumentele de comunicare ale Revigo.ro vor fi primite și stocate de Revigo.ro.

  1. Date statistice, îmbunătățiri și cercetare:

Revigo.ro utilizează informațiile furnizate, care pot include date personale, în scopuri analitice. Aceasta este o parte a efortului nostru de îmbunătățire a serviciilor Revigo.ro și de îmbunătățire a experienței utilizatorilor, dar poate fi utilizată și în scopuri de testare, depanare și pentru a îmbunătăți funcționalitatea și calitatea serviciilor online ale Revigo.ro. Revigo.ro invită, de asemenea, în mod regulat Partenerii de Afaceri să participe la sondaje sau să efectueze alte cercetări de piață. Anumiți Parteneri de Afaceri pot fi invitați să se alăture unei platforme online dedicate pentru a interacționa cu Revigo.ro și / sau pentru a face schimb de experiență cu alți parteneri de afaceri. Consultați informațiile furnizate atunci când sunteți invitat să participați la anchetă, cercetare de piață sau să vă alăturați platformei online pentru a înțelege modul în care datele cu caracter personal pot fi tratate diferit de această Declarație de Confidențialitate.

  1. Securitate, detectarea și prevenirea fraudelor

Procesăm informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a investiga, preveni și detecta frauda și alte activități ilegale sau care încalcă drepturi. Acestea pot fi date personale pe care un Partener de Afaceri le-a furnizat companiei Revigo.ro, de exemplu în scopuri de verificare ca parte a procesului de înregistrare, date personale colectate automat sau date personale obținute din surse terțe (inclusiv de la oaspeți). Revigo.ro poate utiliza, de asemenea, date cu caracter personal pentru a facilita urmărirea penală acolo unde este necesar. În aceste scopuri, datele cu caracter personal pot fi comunicate autorităților de aplicare a legii și consilierilor externi. Revigo.ro poate utiliza datele personale pentru evaluarea și securitatea riscurilor, inclusiv autentificarea utilizatorilor.

  1. Legislație și conformitate

În anumite cazuri, Revigo.ro trebuie să utilizeze informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și respectarea reglementărilor sau pentru a pune în aplicare contractul/contractele cu Partenerii de Afaceri sau pentru a rezolva o reclamație din partea unui client cât mai rezonabil.

Vă rugăm să rețineți că informațiile privind cazarea, inclusiv numele și adresa unității de cazare, vor fi utilizate în conformitate cu Termenii Generali de Livrare, ca parte a Contractului de Cazare executat separat (de exemplu, afișarea pe site-uri terțe pentru a permite efectuarea unei Rezervări de Servicii).

Dacă vom utiliza mijloace automate pentru a prelucra date cu caracter personal care produc efecte juridice sau vă afectează în mod semnificativ, vom implementa măsuri adecvate pentru a vă proteja drepturile și libertățile, inclusiv dreptul de a obține o intervenție umană.

Bazele juridice: Având în vedere scopurile Înregistrarea și administrarea contului și Serviciul clienți, Revigo.ro are ca bază legală faptul că prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru îndeplinirea contractului dintre Partenerul de Afaceri și Revigo.ro. Dacă informațiile necesare nu sunt furnizate, Revigo.ro nu poate înregistra un Furnizor de Servicii sau să lucreze în alt mod cu un Partener de Afaceri și nici nu poate oferi servicii pentru clienți. Având în vedere scopurile Alte activități, inclusiv marketing și Legislație și conformitate, Revigo.ro se bazează pe interesul său legitim de a-și furniza serviciile sau de a obține servicii de la Parteneri de Afaceri, de a preveni fraudele și de a-și îmbunătăți serviciile. Atunci când utilizează datele personale pentru a servi interesul legitim al Revigo.ro sau al unui terț, Revigo.ro va echilibra întotdeauna drepturile și interesele Partenerilor de Afaceri referitoare la protejarea datelor lor cu drepturile și interesele Revigo.ro sau ale terței părți.

Pentru scopurile Securitate, detectarea și prevenirea fraudelor și Legislație și conformitate, Revigo.ro se bazează, de asemenea, acolo unde este cazul, pe respectarea obligațiilor legale (cum ar fi cererile de aplicare a legii).

Dacă doriți să obiectați față de procesarea stabilită la punctele Alte activități, inclusiv marketing până la Date statistice, îmbunătățiri și cercetare și niciun mecanism de retragere nu este disponibil direct (de exemplu, în setările contului dumneavoastră), vă rugăm să contactați dataprotection@revigo.ro, în măsura în care acest lucru este posibil.

Partajarea de date

  • Partajarea cu afiliații. Pentru a sprijini utilizarea serviciilor Revigo.ro, informațiile dumneavoastră, care pot include date personale, pot fi distribuite unor parteneri afiliati ai Revigo.ro care acționează ca furnizori de servicii pentru Revigo.ro, inclusiv în ceea ce privește serviciile de asistență pentru clienți.
  • Partajarea cu terțe părți. Partajăm informații despre partenerii de afaceri, care pot include date cu caracter personal, cu terțe părți, conform legii și după cum este descris mai jos. Nu vindem sau închiriem datele cu caracter personal unor terțe părți.
    • Furnizorii de servicii (inclusiv furnizori). Partajăm date personale cu furnizorii de servicii terți pentru a furniza produsele și serviciile noastre, pentru a stoca date sau pentru a desfășura afaceri în numele nostru. Acești furnizori de servicii vor procesa date personale numai conform instrucțiunilor și pentru a furniza servicii către Revigo.ro.
    • Furnizorii de plată și alte instituții financiare. Pentru a procesa plățile între un Partener de Afaceri și Revigo.ro sau un client care rezervă și un Partener de Afaceri, datele personale sunt partajate, după caz, cu Furnizorii de plată și cu alte instituții financiare.
    • Dezvăluirea obligatorie. Atunci când este necesar din punct de vedere legal, strict necesar pentru prestarea serviciilor noastre, în procedurile judiciare sau pentru a ne proteja drepturile sau drepturile altor membri ai grupului sau utilizatorilor Booking Holdings Inc., vom dezvălui date cu caracter personal autorităților de aplicare a legii, organizațiilor de investigare, sau altor membri ai grupului.

Partajarea și dezvăluirea datelor agregate: este posibil să partajăm informații în formă agregată și/sau într-o formă care nu permite destinatarului unor astfel de date să vă identifice, cu terțe părți, de exemplu pentru a analiza industria și pentru a realiza profiluri demografice.

Securitate

În conformitate cu legile europene privind protecția datelor, Revigo.ro respectă proceduri rezonabile pentru a împiedica accesul neautorizat și utilizarea necorespunzătoare a informațiilor, inclusiv a datelor cu caracter personal.

Utilizăm sisteme și proceduri adecvate pentru a proteja informațiile, inclusiv datele cu caracter personal. De asemenea, folosim proceduri de securitate și restricții tehnice și fizice pentru accesarea și utilizarea datelor personale pe serverele noastre. Numai personalului autorizat i se permite accesul la date cu caracter personal în cursul activității acestuia.

Retenţia datelor

Vom păstra datele personale atâta timp cât considerăm că este necesar să gestionăm relația de afaceri cu un Partener de Afaceri, să furnizăm serviciile Revigo.ro unui Partener de Afaceri, să respectăm legile aplicabile (inclusiv cele referitoare la păstrarea documentelor), să soluționăm litigiile cu oricare dintre părți și altfel necesar pentru a permite companiei Revigo.ro să își desfășoare activitatea. Toate datele personale pe care le păstrăm vor fi supuse acestei Declarații de confidențialitate și regulilor noastre interne de retenție. Dacă aveți o întrebare despre o anumită perioadă de retenție pentru anumite tipuri de date personale pe care le procesăm despre dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați prin intermediul detaliilor de contact incluse mai jos.

Opțiunile și drepturile dumneavoastră

Dorim să vă controlați modul în care datele dumneavoastră personale sunt utilizate de noi. Puteți face acest lucru în următoarele moduri:

  • ne puteți solicita o copie a datelor personale pe care le deținem despre dumneavoastră;
  • ne puteți informa despre orice modificare a datelor dumneavoastră personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dumneavoastră;
  • în anumite situații, ne puteți cere să ștergem, să blocăm sau să restricționăm prelucrarea datelor personale pe care le deținem despre dumneavoastră sau să vă opuneți anumitor moduri în care vă folosim datele personale; și
  • în anumite situații, puteți, de asemenea, să ne solicitați să trimiteți datele personale pe care ni le-ați dat unei terțe părți.

În cazul în care vă utilizăm datele personale pe baza consimțământului dumneavoastră, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment sub rezerva legii aplicabile. Mai mult, în cazul în care procesăm datele dumneavoastră personale bazate pe interes legitim sau interes public, aveți dreptul să vă opuneți în orice moment utilizării datelor dumneavoastră personale în conformitate cu legislația aplicabilă.

Ne bazăm pe dumneavoastră pentru a ne asigura că datele dumneavoastră personale sunt complete, exacte și actuale. Vă rugăm să ne informați cu promptitudine cu privire la orice modificări sau inexactități ale datelor dumneavoastră personale, contactându-ne.

Întrebări sau reclamații

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră personale sau doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile pe care le aveți în conformitate cu această Declarație de confidențialitate, vă rugăm să contactați ofițerul nostru pentru protecția datelor prin intermediul dataprotection@revigo.ro. Toate întrebările legate de confidențialitate și reclamațiile raportate companiei Revigo.ro vor fi investigate. Revigo.ro va încerca să rezolve reclamațiile și întrebările în conformitate cu politicile interne. De asemenea, puteți contacta autoritatea locală pentru protecția datelor, dacă aveți întrebări sau reclamații.

Modificări ale Declarației de confidențialitate

Așa cum afacerea noastră se schimbă în mod constant, și această Declarație de confidențialitate se poate schimba. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra dumneavoastră (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dumneavoastră personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această procesare.